h1

پیانو که نباشد، قصه هر جا که باشد تمام می شود

اکتبر 4, 2010

.
.
.
جاسوس اجاره ای، اینجا تمام شد.

.

26 دیدگاه

  1. نمی دونم چی بگم واقعا
    وقتی یه شخصیت خلق می کنه پاک کردنش یک جورایی شبیه یه جنایت می مونه
    گرچه این روزا جنایات واقعی و مجازی انقدر زیاد شدند که دیگر کسی را شوک نمی کنند


  2. :(…
    نباید.


  3. چه بد،خوشم نیومد


  4. تو هیچ وقت نمی تونی پیدام کنی


  5. هذیانهای یک بیمار ِ روانی.. بردیا.. هدر ِ صورت ِ باندپیچی شده ای که فقط چشمهاش معلوم بود.. تک گل ِ حیاط ِ پشتی.. انعکاس میله ای شکل ِ آفتاب و انعکاس ِ سوزنی شکل ِ مهتاب..
    هــــــــــی یادش بخیر! من بردیا رو اینچنین می شناسم : )


  6. من به اين مي گم جنجال شخصي،دوستش ندارم… اما هذيان گوي بزرگ!آمنشيا!آ ل ب و م!ف ي ل م!ديالوگ!تك آهنگ درماني!…نمي دونم چرا اما به نظرم چيزي كه اين آخر وجود داره اينه كه تو همه اينا بدوني/بدونن برديا وجود داره.
    من اين جنجال را دوست ندارم ،اما به نظرم كمك كننده ست…بذار يعني بهش كمك كن بگذره
    برديا
    تو اگر هيچ كدوم از اينا نباشي من خودم به شخصه نگران مي شم،اما زماني كه همه اينا هم دارن از هم فرار مي كنن هم برام نگران كننده ست . . .
    ومجدد برديا


  7. کار درستی نبود.. کشتن جاسوس اجاره ای کار درستی نبود..


  8. هیچ خبر خوبی نبود… هر چند درک می کنم .


  9. چرا؟ چرا این قدر تلخ؟
    چه طور تونستی اینجوری تمومش کنی؟
    مگه مهم بود که تو در زندگی واقعی چی هستی؟
    مگه تو این شهر خشن و کثیف بقیه چه گهی میخورن؟ هممون داریم روز مرگی هامون رو میگذرونیم
    تنها پنجره همون داستان هایی هست که می بافیم شخصیت هایی که خلق می کنیم چیز هایی که میخونیم و می نویسیم و…
    دوست نداشتم این پایان تلخو


  10. به هر حال این داستانی نبود که ختم به خیر بشه.
    ولی یادش بخیر


  11. pandora’s box:جعبه اي که در افسانه های يونان تمام پليديهای انسان در ان قرار داشت و وقتی پاندورا
    از روی کنجکاوی ان را باز کرد ، پليدی ها به زمين سرايت کرد و فقط يک چيز خوب در ان جعبه بود که پاندورا
    توانست در آن جعبه نگاه دارد و اين » اميد » بود.


  12. شاکی ام… کار خوبی نبود
    پیانو نباشه! این همه ساز دیگه!!!
    به هر حال …تصمیم گیرنده شمایید!


  13. پیانو یا هر دست اویز دیگر بهانه است ! گاهی همه چیز هم که باشد می روی ! اما همیشه برمیگردی گاهی روی نشان دادنت را نداری . برگشتی باز بیا و بنویس .


  14. واسه اینکه تو پیانوی منو دزدیدی


  15. اینکه بعد مدت ها هوس خوندن نوشته های دوستت رو داشته باشی و بیای ببینی خدا حافظی کرده حس خوبی نیست.


  16. کجا ..چرا ؟اه حیف


  17. این رسم رفاقت نیست.


  18. کاش این کارو نمیکردی


  19. جاسوس جان من شبهامو با خوندن صدباره ی نت های تو صبح میکردم.

    حد اقل …….


  20. اگه من هم جات بودم اين اديت را در اين پست بيشتر دوست داشتم
    اما حالا كه جات نيستم شايد اون قبلي را بيشتر دوست داشته باشم.


  21. دلتنگتیم پسر ..


  22. دلم واسه ساختمانت تنگ شده…


  23. پیانوی منو پس بده


  24. . . .
    ا….


  25. تازه داشتم با جاسوس اجاره ای آشنا می شدم …
    افسوس …


  26. هوم؟ : >



پاسخی بگذارید

